• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Service en garantie

Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen over de gehele linie, zonder in te moeten leveren op het gebied van kwaliteit en service, zijn de doelen die wij dagelijks nastreven. Altijd zetten wij ons in om onze klanten tevreden te krijgen en te houden, ook bij online aankopen. Bij woonmodewinkel.nl kunt u eenvoudig, veilig en snel uw online bestelling doen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door u bestelde producten. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan altijd contact met ons op om te overleggen. Dan proberen wij een passende oplossing te vinden.



U kunt klachten op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

• Per e-mail via: info@haarbosch.com 

• Telefonisch, tijdens onze openingstijden, op telefoonnummer 0162-322515

• Persoonlijk, in onze winkel in Dongen. Kijk hieronder voor het adres.

U krijgt bij woonmodewinkel.nl altijd binnen 5 werkdagen een bericht over hoe uw klacht door ons wordt opgelost. 



Als u eenmaal iets heeft gekocht bij woonmodewinkel.nl, dan valt u onder onze permanente service, ook ná de koop. Het is onze zorg dat u tevreden blijft met wat u gekocht heeft en die zorg nemen we heel serieus. Klachten worden door ons altijd netjes opgelost. Overlegt u altijd met ons als u een probleem heeft.

Contactgegevens:

Adresgegevens: Berg & Berg Haarbosch
Noorderlaan 15
5102 BA Dongen
Nederland
 
Telefoonnummer: 0162-322515
Faxnummer: 0162-322505
Email:

info@haarbosch.com
Openingstijden:
maandag gesloten
dinsdag 9.30 - 17.30 u
woensdag 9.30 - 17.30 u
donderdag  9.30 - 17.30 u
vrijdag 9.30 - 17.30 u
zaterdag 9.00 - 16.00 u
Koopavond:  op afspraak